O namaPrvi je dojam odgovor na sve! Proizvodnja i prodaja plovila, prikolica za plovila te izrada opreme od inox-a.
RAIDEN brodovi nastaju na planu velike zahtijevnosti koju smo si postavili kao cilj rješenja površina i detalja za svakodnevno korištenje,na prostoru za koji smo od početka znali da mora biti besprijekorno precizan jer smo si zadali veličinu. Ustvari iz toga je proizašla sloboda koja nas nepogrešivo vodi ka finalnoj formi. Plovilo kao jedna vrlo složena forma zapravo nudi velike mogućnosti kako u rješavanju detalja tako i volumena. Kako će ljudi za koje se brodica gradi u tom prostoru boraviti,razmišljali smo kako u minimalno prostora napraviti maksimalno komfora Ako smo prostor riješili konceptualno treba ga ispuniti detaljima koji su potrebni u svakodnevnoj upotrebi.Pritom je važno detaljima ne napraviti prepreke već ih postaviti za svakodnevnu individualnu upotrebljivost . Mali prostori kakvi su brodski uz dobro osmišljena i upotrebljiva rješenja postaju veći,veći po svojoj svrsishodnosti. Izuzetno je važno da je na brodici sve na svom mjestu kako za vrijeme plovidbe tako i u mirovanju ili na sidru. Odnosima koje smo stvarali pazili smo na mjeru kako bi brod postao prihvatljiv svome korisniku. Mislili smo na jednostavnost oblika jer ih ona čini lijepima, lijepi oblici se daju osjetiti,a to je vrlo bitno kako bi se korisnik i brod što brže zbližili. Ako radimo po strogim potrebama, a oblikotvorno zanemarimo estetiku i funkcionalnost udaljit će mo se od plana, to jest začetnika onog što želimo. Moderan život i u novom obliku na brodici zahtijeva jedan potpuno novi duh te je potreban izuzetan balans između stila i karaktera. To i nije problem ako smo utvrdili norme i dobro proučili standardizaciju. Sve ovo je rezultiralo koncentracijom upotrebljivosti te kreativnoj zahtjevanosti postojećih potreba našeg doba. Neprestano oplemenjivanje detalja potrebno je kako bi bili u korak sa svakodnevnim potrebama korisnika Svi dijelovi i elementi brodice napravljeni su od stakloplastike,što automatski znači minimalno održavanje i maksimalna izdržljivost,te postojanost tijekom eksploatacije. U obogaćivanju prostora i površina koristimo egzotično drvo , tkanine i umjetnu kožu, (marine skaj). Plovna svojstva neće nikoga ostaviti ravnodušnim , kao ni stalni naglasak na čvrstoću i mehaničku izdržljivost trupa . Brodice su projektirane za ugodnu dnevnu plovidbu, kao i za brza krstarenja i ekstremne uvjete ,što su pokazale i ocjene stručnjaka nakon brojnih i iscrpnih testiranja. Imajući u vidu zahtjeve korisnika veselit će nas njihova suradnja, vjerujemo u uspjeh ideja, i nadamo se obostranom zadovoljstvu.
TestoviSvi su modeli na testovima pokazali izdržljivost i čvrstoću te bez problema udovoljili svim zahtijevima. Sigurni smo da nudimo plovila s izuzetnim karakteristikama po vrlo povoljnoj cijeni.Kad jednom probate neko od naših plovila uvijek će te sve uspoređivati s njima , i ne morate brinuti da će drugi biti bolji. A naše upadljive linije i boje uvijek će te poželjeti vidjeti iznova za nova uzbuđenja.Kako brinemo o svakom detalju, posebno smo pažnju posvetili prihvatljivoj cijeni, pristupačnoj svakom pojedincu. Pogodnosti koje možete ostvariti kod nas oduševiti će vas!
POSEBNI DETALJIUpravljačke ploče standardne izvedbe ili vrlo bogate i ekskluzivne u tehno izvedbi ili od egzotičnog drva, iskoristive police ili rukohvati te LED rasvjeta, platformice, ugradbena vitla, itd.
ORJENTACIJA I POGODNOSTII nakon trideset godišnjeg radnog iskustva kompozitima zaokupljeni smo fenomenom mogućnosti kao i prvih godina.Sve ove godine radili smo puno na usavršavanju i poboljšanju funkcionalnosti i kvalitete naših plovila kako bi ostvarili želje naših kupaca. Naša orjentacija je kontinuirano unapređenje proizvoda i pokrivanje kompletne usluge od prikolice do broda u more. Paletom naših proizvoda htijeli smo se spremno približiti kupcu za dan kad će mo prijeći na serijsku proizvodnju.Konceptualno smo napravili puno i ljudi s pravom od naših plovila očekuju mnogo. Roboti danas pronalaze put do svih područja ljudskog djelovanja od proizvodnje automobila pa do najsloženijih operacija. Zaokupirani smo i težimo uvijek perfekciji pa i ako samo malo uspijemo u tome proizvod će biti vrhunske kvalitete. Uvijek kad smo u mogućnosti odabrati najbolje matrijale gledamo na to više nego na cijenu.
BUDUĆNOSTU konkretnim i završnim pregovorima smo s našim partnerima tvrtkom, MARINE CENTURY iz SAD-a, nadamo se da će financijski efekti polučiti tehnološki napredak kao i mogućnost prelaska na serijsku proizvodnju. Na kraju ovih izvrsnih poslovnih kontakata očekujemo i povećanje samog tržišta te bržu afirmaciju na vrlo zahtijevnom zapadnom tržištu te izlazak na danas izuzetno bogato bliskoistočno tržište.
PROIZVODNJAU zadnjih dvadesetak godina došlo je do strahovito brzog tehnološkog razvitka na svim razinama a na području brodogradnje do prodora novih materijala , poput kevlara i ugljičnih vlakana, te strelovitog razvitka četverotaktnih vanbrodskih motora.Međutim sam proces proizvodnje odnosno izrade stakloplastičnih odljevaka još uvijek ovisi o samoj preciznoj i pažljivoj ljudskoj izradi-ruci. U mnogim razvijenim zemljama u kojima se puno prije razvila cijela industrija na bazi kompozita veliki broj stručnjaka i inžinjera redi na usavršavanju proizvodnje proizvida od kompozitnih materijala. Svako plovilo za svog životnog vijeka bit će zasigurno izloženo stalnoj vlazi , raznim naprezanjima , mehaničkim oštećenjima , temperaturnim oscilacijama,koroziji,vibracijama , itd.Ne moramo biti zarobljenici besprijekorne brige i pažnje oko održavanja, u godinama eksploatacije, ali svakako treba posvetiti pažnju svakom od navedenih elemenata zasebno i s redovnim održavanjem - servisiranjem brod će biti duga vijeka.Oplakni dio trupa svakako treba štititi od bilo kakvog prodora vlage u laminat kako izvana tako i unutarnje strane broda. Sve metalne dijelove potrbno je redovno štititi od korozije odgovarajućim anodama , posebno su jake korozije u morskoj vodi.Vrlo je bitno sve spojeve stakloplastike s drugim materijalima štititi od prodora vlage, jer su ta mjesta izuzetno osjetljiva što zbog razlike materijala, to zbog korozije metala na samom spoju. Sam bauk osmoza kao najveći neprijatelj stakloplastičnih plovila u mnogih i na sam spomen izaziva strah, međutim dobro napravljen laminat pažljivim i tehnološki besprijekornim „valjanjem“ stakloplastike i uz dobro i redovno održavanje nije prijetnja brodskom koritu. Osmoza se javlja kao posljedica lošeg izbora materijala, ali još više kao posljedica loše primjene.Dobro pripremiti materijal znači izraditi laminat s optimalnom količinom smole u odnosu na staklo i bez mjehurića zraka.
MATERIJALIPoliesterska smola Raiden d.o.o, koristimo smolu VIAPAL VUP 4782 BET / 55, CYTEC AUSTRIA Gelcoat Raiden d.o.o, koristimo Gelcoat VUP 4780 BE CYTEC AUSTRIJA
Staklena vlakna Raiden d.o.o koristimo staklena vlakna razne gramaže praškasti i emulzioni PREVENTIVNA ZAŠTITAPreporučamo za sva plovila.
ORŽAVANJE I ZAŠTITA NADVODNOG DIJELADa bi gelcot imao sjaj i lijep i svjetlucav izgled potrebno ga je održavati , kako more sadrži količine soli koje skupljanjem i svojom abrazivnošću kao i kemijskim sastavom oštećuju sve dijelove pa tako i gelcot , površine treba ispirati slatkom vodom i blagim sredstvima za pranje. Te nekoliko puta godišnje gelcot premazati s nekim od sredstava za održavanje - poliranje , najbolje blagim sredstvom, koje se može kupiti u svim trgovinama po našim priobalnim mjestima.
Vjerujemo da će mo ovim informacijama pomoći svim našim kupcima! Svakako izbor ovisi o osobnim afinitetima, a mi samo želimo biti na vrhu. |
|
|
NaslovnaO nama ProizvodiVideoKontakti | ||
Copyright 2009 raiden.hr - izrada i prodaja plovila i opreme |